Om de zoveel tijd start mijn pc opeens opnieuw op. In eerste instantie dacht ik aan een fout in mijn Windows versie maar heb nu al 3 verschillende XP versies ( voorzien van alle service packs ) gehad en het probleem blijft.

Momenteel gebruik ik NOD32 als virusscanner en Ashampoo Firewall Pro echter kan ik hiermee geen virus of iets dergelijks vinden.

Ik hoop dat iemand weet hoe dit is op te lossen aangezien het nogal irritant is.

Alvast bedankt,
Kan een hardware probleem zijn. Controleer eens je voeding.
zet ook even in je BIOS de selfreboot uit, kan je iets beter debuggen :)
Nee dit is ook niet het probleem, soms is het al wanneer de pc na een nacht afkoelen wordt opgestart ( binnen 5 minuten ) soms duurt het echter ook enkele dagen.

Bij kennissen van mij speelt sinds enkele tijd ook hetzelfde probleem. Als hier de internet verbinding wordt afgezet dan is het probleem opgelost maar dat is uiteraard geen optie.
aaaaaaaaa

virusje, ik ken em, hijs nasty. kreeg em met kasparsky eraf
Is het misschien ook mogelijk om het op te lossen met iets anders dan kasparsky, dit virus programma vindt ik namelijk niet echt super en heeft mijn voorgaande windows versie geheel in de war geschopt.
misschien omdat je vorige versie van windows helemaal verweven zat met virussen enzo?

beste methode voor windowsXP is nog steeds format van C (je data staat natuurlijk op D) en opnieuw installeren ;)
Heb je al een memtest gedaan? Ik denk dat dat het probleem is.

Reageren