heey,

heb een fout in een msql query,
hij geeft geen error maar denk dat het inde querry zelf fout gaat,

$query = "		
      SELECT datum FROM data WHERE
        status    = 	'intern'
      , timestamp > 	'" . $vandaag . "'";

$result = mysql_query($query);
      echo '<br><br><br><br>' . $result . 'jo';

alvast bedankt
Niet zo vluchtig... Wat staat er in $vandaag?
in de zelfde vorm als veld 'timestamp' natuurlijk
Ja hoor, zie pgFranks post. Wij behoeden je voor zelfdestructie. Het is net als dat iemand aan me zou vragen hoe die zich het best kan ophangen en de strop goed strak krijgt. Ik antwoord dan gewoon dat ie naar een psycholoog moet. Foute dingen stimuleren is niet goed. Men probeert je in te laten zien dat je datamodel niet goed is, en dus veel tijd in de toekomst te besparen.

Ik vind je titel trouwens erg leuk. Ten eerste klopt ie niet volgens de regels, maar hij is ook leuk op te vatten als dat MySQL fout is, en dat is partieel wel waar. Maar goed, het gaat hier om een query in een bagger datamodel, niet om MySQL.
mensen kunnen jullie nou niet is ophouwe!
mijn vraag is simpel weg hoe ik de kleinste waarde krijg
de rest is mij een zorg,
er speelt veel meer mee maar daar ehb ik geen zin om allemala te vertelle
Je kunt gewoon < of > gebruiken. Voor de kleinste waarde heb je MIN(). Als je de waardes van twee velden wil combineren heb je CONCAT() tot je beschikking. Nu heb ik volgens mij alles beantwoord wat je hebt gevraagd in je reacties.

Vanaf nu verwacht ik wel een wat betere attitude, mensen willen je helpen maar je wil niet geholpen worden. Beetje respect tonen aub.
ja dat snap ik ook maar waar ik niet tegen kan is dat er 5 keer het zelfde word gezegt wat allemaal niet het antwoord is...

maar min() was ik ook achter maar krijg het niet voro elkaar met een array

Reageren