Goede morgen php'hulpers,

Voor mijn stage verslagen heb ik een aantal vragen op gekregen die ik moet beantwoorden, alleen is het punt nu dat ik deze niet kan maken omdat ik ipv een (dtp) stage een multimedia stage heb gekozen.
Nou moet ik dus zelf vragen gaan verzinnen.

Dingen die mijn school op gaf als vraag zie hier:
-Teksten of formules in vreemde talen zetten.
-Meerkleuren pagina-elementen vervaardigen.
en nog een paar

Nou is mijn vraag aan jullie:
Willen jullie mij helpen met het zoeken naar 6 vervangende vraagstukken zoals ong. hierboven aangegeven alleen dan op basis van webbouw.
Ik heb al een onderwerp over de basis van php.

{edit}
er mogen ook dingen op basis van dtp of ontwerp

al vast bedankt
M.v.G. Sander van Wijnbergen
iemand die wil helpen ??

ik hoef er in middels nog maar 2

ik heb nou

- leg uit wat is progammeren in het algemeen

- Bijschrijf het verloop van een x-html / css website geef hier bij zodanig een voorbeeld.

- In tot hoeverre staat DTP in aanraking met Webdesign
ik wens je weinig succes, gezien iedereen hier doorheeft dat huiswerk maken niet door een ander gebeurd.
nee dit is ook geen huis werk ik moet zelf vragen op stellen ik vraag alleen of jullie willen helpen die vragen te verzinnen ik maak ze zelf

ik weet heus dat ik mijn hw hier niet mag laten doen, maar jullie mogen toch vragen mee helpen verzinnen die ik dan moet maken voor mijn stage das nog een goede oefening ook :)
- Hoe maak je op een eenvoudige manier een meertalige website?
- Hoe zorg je ervoor dat een website beheerbaar is?
- Er zijn verschillende webscriptingtalen, wat zijn de verschillen en voordelen?
- etc
thx arjan hier kan ik wel wat van gebruiken

meer vraag stukken zijn welkom, dan kan ik de interesantste onderwerpen kiezen
Eventueel een voorbeeldje geven in je tekst:

Een simpel voorbeeld is om met PHP een regeltje tekst in de browser weer te geven:
<?php
echo "Hello World!";
?>
Dit genereert: Hello World!

Zoiets is misschien handig om simpele voorbeeldjes te geven..
- Hoe is de hype Web 2.0 ontstaan en wat is het?
- Wat is het semantische web en hoe ver is Web 3.0 al? (ja mensen, 3.0)
- Hoe start je een website op een professionele manier? (keywords: functionele eisen, flowchart, SMART, taken, tijdsduur, planning, etc)
- Is Firefox wel beter dan Internet Explorer?
- Hoe bouw je een simpel blog?
- Flash op een website: ja of nee?
- Hoe pas je het best AJAX toe?
- Wat is de kracht van open source?
- MySQL vs PostgreSQL :p
- Hoe werkt XHTML en waarom is het ingevoerd?
- Waarom moet je een site volledig in CSS bouwen?

Zo ik heb even wat vraagstukken bedacht waar je in ieder geval veel over kan vinden, goed argumenten over kan zoeken, goed kan onderzoeken en een beargumenteerde conclusie over kan trekken, die ook nog discutabel is. Beetje meer onderzoek en minder exact. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Misschien denk ik wel in de verkeerde richting.
XHTML vs HTML, voor en nadelen
Zijn frames echt zo slecht
Wat is de meerwaarde van HTML 5
Hoe maak je je site toegankelijk
Hoe informatie bewaren; is mijn site over 20 jaar nog interessant
Budget hosting doen of laten
Webdesign door de jaren heen

Moet ik al kijken naar PHP 6
Hoelang is PHP 4 nog houdbaar
Is IIS echt zo slecht?
nou jongens ik was er 2 dagen niet vanwege drukte maar ik kan jullie vragen zeer zeker gebruiken.

@erik

mwa een klein beetje de verkeerde richting (maar dan ligt dat meer aan mij dat ik zelf nog niet zo ver ben in ontwikkeling) maar das toch leuk want dan kan ik het tenminste lekker uit gaan vogelen.
Ben ik ook weer een ervaring rijker en is het uiteindelijk makkelijker om allenmaal te leren.

Zeer dank allen,

Reageren