Hallo, ik heb op 11 september m'n iPod Touch besteld, zou 28 september hier in de bus liggen. Hij kwam dus niet, hij is er nog niet, maar in de winkel staat hij er al wel. Ook mensen die hem via de apple site hadden besteld (ik ook) hadden hem al rond 15 septermber gekregen.

Ik weet niet hoe ik Apple kan mailen, bellen helpt niet, er is nooit iemand als ik tijd heb om te bellen. Ik had een mailtje gekregen na de bestelling, moet ik daar nog wat mee doen? Als ik bij bestellingstatus kijk dan staat er voor m'n ipod "Wordt beoordeeld". Ik vind het best raar.
Bellen zal zeker wel zin hebben. Maar op Apple.com zal toch zeker wel een emailadres te vinden zijn? Verder liep ik vanmiddag in de Dixons en daar kon je hem ook al krijgen. Waarom heb je niet gewacht tot je hem in de winkel kon kopen?
weet ik niet, ik moet bellen om te annuleren, ik denk dat hij niet meer komt. ik bel maandag wel, het is vakantie. dan haal ik hem in de winkel.. (t mag eigenlijk niet van m'n ouders :$
Na de bestelling heb je van Apple een bevestiging van de aankoop gekregen. Daar staat ook precies in met wie je contact kunt opnemen in het geval van vragen, dat werkt uitstekend.

Daarnaast kun je online zien wat de status van jouw besteling is en ook daar wordt de optie geboden om contact met de helpdesk op te nemen.

Vragen? Hulp nodig? Bel ons 0800 0200 570

Edit:
Verkoopvoorwaarden
Bellen, door zeuren. En je hebt hem de volgende dag.
Tommy schreef op 21.10.2007 08:23
ervaring?
Ja, dat ze zeer goed bereikbaar zijn, ook vanuit het buitenland.
Ik ga vandaag bellen, heb vakantie. Hopen dat ik hem morge heb :D zit de komende tijd alleen in nl :P
je moest dus vooraf betalen terwijl ik had aangegeven dat ik achteraf wilde betalen. ik annuleer hem en ga hem in de stad halen als ik nieuwe pinpas binnen heb :D

Reageren