Kweet niet precies welk woord het langste is, maar volgens mij moet je toch minstens 30 letters hebben voor een woord, want je kan ook samenstellingen en verkleinwoorden maken. "Verjaardagsfeestje" bijvoorbeeld telt al 18 letters (toch?). Kan me wel indenken dat je dat woord nog kan uitbreiden.
Maar als je zoiets als in je post hierboven wilt voorkomen, dan kan je misschien beter naar de woorden kijken en die op een nieuwe regel als ze buiten het toegestane aantal pixels komen? (Dus dat je op spaties kijkt of zo?). Als ze dan echt zo lang zijn dat het één woord op één regel is, dan kan je het woord afbreken. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Kasper, het gaat mij niet om extra lange worden zoals eerder genoemd, maar meer om te lange worden op basis van vergeten spaties en tekenrijen die niet bestaan zoals: dlkfcghasldkklsabcklasdks...
Ik wil met deze functie missvormingen van de website voorkomen. De wordwrap functie is helaas niet zo slim en breekt (soms) ook worden af die niet te lang zijn.