Hoi ik zoek een simplele php script wel met inlog maar met meer bestand omschrijvingen .
Er zijn genoeg te vinden maar allemaal met 1 of hooguit 2 bestandsomschrijvingen .
Ik wil graag met meerdere opties er in kunnen verwerken dus met bijvoorbeeld 4 waarna je ze ook kunt laten selecteren op volgorde in het download menu. evt. keuze menu
Het gaat er om dat de mensen een bestand uploaden daarna moeten aageven voor welk instrument en artiestnaam en dat er dus gezocht voor de downloaders op deze functies.zie voorbeeld

filenaam.ext......Artiestnaam.....keyboardnaam....naamUploader

mischien dit iets beter geformuleerd
groet Eduard

Welkom ed leuk dat je bij ons op het forum komt kijken zoals je binnen nu en 10 seconden wel door hebt als je een beetje intelligentie hebt is het lezen zonder leestekens van zon tekst best irritant lang lastig en slecht voor je gezondheid daarom wil ik je ook adviseren om je post aan te passen met dat edit knopje bovenin je post die ene met dat potloodje niet die met dat plusje want die met dat plusje is voor quotes dat is als jij iets zegt en ik zeg dan wat jij zegt en dan iets erbij maar hoeft niet perse iets erbij kan ook gewoon ok nou dat was leuk dikkedoei wes en de rest van het forum.
Je hebt een script met 2 omschrijvingen.. maar je wilt er 4? CTRL + C & CTRL + V?

Reageren