ik vind dat de manier waarop jullie zogenaamde hulp bieden wel anders zou kunnen niet echt vriendelijke reactie's als je om hulp vraagt maar laat maar ga wel ergens anders hulp zoeken dank u hartelijk mensen van phphulp.nl
Geen dank ;)
En dit slaat op welke topic?

Edit: topic(s) ...

Elwin
tja als jij dat wilt... mij bevalt het prima hoor...
Ik moet hem eigenlijk wel gelijk geven, als je geen zin hebt voor een antwoord te geven waar hij iets mee heeft kan je even goed neit antwoorden.

voorbeeld als hij dit vraagt:

Wat betekent dit:
error: functie werkt niet (maar een voorbeeld :D)

Moet je niet antwoorden:

Dat je functie niet werkt.

Antwoord dan niet, of geef geen link naar engels site, texten want niet iedereen kan die termen in het engels. als hij ze al kent in het nederlands.
D@rk schreef op 15.12.2004 15:12
Ik moet hem eigenlijk wel gelijk geven, als je geen zin hebt voor een antwoord te geven waar hij iets mee heeft kan je even goed neit antwoorden.

voorbeeld als hij dit vraagt:

Wat betekent dit:
error: functie werkt niet (maar een voorbeeld :D)

Moet je niet antwoorden:

Dat je functie niet werkt.

Antwoord dan niet, of geef geen link naar engels site, texten want niet iedereen kan die termen in het engels. als hij ze al kent in het nederlands.

Het antwoord was mss onzinnig, maar als je de foutmelding leest, zie je perfect wat te doen...
En als je geen engels kan, wat doe je dan met php...
ik kan we engels maar krijg het dus nog steeds niet voor mekaar de gode handelingen te doen zodat me php dus werkt.

maar het gaat dus om "allow sessions" die ik ergens in php.ini moet aanzetten nou die php.ini staat dus in mijn windows directory nou heb ik er al twee dagen naar lopen zoeken en ben ik dus nog geen steek verder gekomen en de antwoorden die ik dus hier krijg kan ik niks mee kijk als iemand nou zou zeggen van ok je moet naar php.ini regel zoveel en pas dit aan naar dit.

daar kan ik wel wat mee.. ben ook een gewoon een beetje aan het klooien met php en mysql maar dit wil dus niet lukken.

tnx
Ik kan niet direct een antwoord geven, en met een regelnr ben je niet veel, sommige hun files zijn voorzien van comment, anderen niet...

Misschien hier eens lezen?
sharkey schreef op 15.12.2004 15:28
ik kan we engels maar krijg het dus nog steeds niet voor mekaar de gode handelingen te doen zodat me php dus werkt.

maar het gaat dus om "allow sessions" die ik ergens in php.ini moet aanzetten nou die php.ini staat dus in mijn windows directory nou heb ik er al twee dagen naar lopen zoeken en ben ik dus nog geen steek verder gekomen en de antwoorden die ik dus hier krijg kan ik niks mee kijk als iemand nou zou zeggen van ok je moet naar php.ini regel zoveel en pas dit aan naar dit.

daar kan ik wel wat mee.. ben ook een gewoon een beetje aan het klooien met php en mysql maar dit wil dus niet lukken.

tnx

RTFM!
En zoek op session ofsow, eigen inzet heet dat.
Zo moeilijk is het niet, iedereen hier kan het, behalve jij, omdat jij niet gewo0n ff leest.

En het is niet de bedoeling een klaagtopic te openen en je vraag daarin te stellen.
Het antwoord uit je vorige post was meer dan voldoende.

Reageren