Samen met een tekstschrijver heb ik (grafisch ontwerper/reclameman) een concept bedacht dat we handjes en voetjes willen geven. Aangezien ruime ervaring in design, tekst en communicatie aanwezig zijn, is het denkwerk, ontwerp-werk en uitwerkingswerk geen probleem. Het programmeer-werk is andere koek... Hiervoor zoeken wij een ambitieuze programmeur met gedegen kennis van HTML/XML/PHP/Javascript en aanverwanten.

Om het concept te beschermen, kan ik hierop helaas niet inhoudelijk in gaan.

Heb jij voldoende ervaring en de nodige ambities om naast (en na) je opleiding voor jezelf te kunnen werken? Ben je geïnteresseerd in een kennismakingsgesprek waarin we je meer info geven? Laat dit dan alsjeblieft even per email/pb weten.

Alvast hartelijk dank voor je reactie!

Contractduur: n.v.t.

Locatie van werkzaamheden: Op eigen lokatie of op de reclamestudio in Purmerend

Vereiste kennis: PHP, MySQL, Windows, (x)HTML, CSS, Javascript
Kennis van Linux en Object Oriented Programming is een pre!

Overige informatie:
Uiteindelijk word je zélf onderdeel van het concept waarmee je (op langere termijn > na lancering van het concept) op eenvoudige wijze zelf werk kunt generen. Dit is ook juist de kracht van het concept en waar het concept uiteindelijk om draait! Nu moet je niet denken aan een 'vacature-site' o.i.d.: Het gaat absoluut om een vernieuwend/uitdagend concept dat gericht is op de toekomstige manier van (samen)werken...
Wat is de vergoeding, gaat dit per uur of per opdracht? Ik heb wel interesse.
Sommige mensen hebben moeite met lezen...of misschien is het gemakzucht en wil men niet de tijd nemen om e.e.a. goed door te lezen...

@ Spiderpig: er wordt niet gevraagd naar studenten die 'ingehuurd moeten kunnen worden'.

@ Kelvin & Jurgen: jullie ontvangen een PB.
Ik ben ook wel benieuwd naar wat meer info.

Edit: Ik ben echter al lange tijd geen student meer.
Ik vind het zelf ook altijd vreemd dat mensen studenten zoeken,
het zijn over het algemeen de mensen met de minste tijd om nog meer werk er bij te nemen,
Ik kan zelf echt alleen in het weekend werken, voor de rest zou ik daar dus echt geen tijd voor hebben.
SanThe schreef op 30.10.2007 13:22
Ik ben ook wel benieuwd naar wat meer info.

Edit: Ik ben echter al lange tijd geen student meer.

Als ICT-er ben je nooit uitgeleerd :P
Jacco schreef op 30.10.2007 13:43
Als ICT-er ben je nooit uitgeleerd :P

Dat klopt, maar dan ben je nog geen student.
Enkele redenen dat we opzoek zijn naar een student: is (veelal) jong, flexibel en enthousiast;

- jonge mensen beschikken vrijwel zeker over de meest recente kennis

- flexibel ben je niet enkel doordat je jong bent, maar ook wanneer je er als individu zélf voor kunt (lees: wilt!) kiezen om jouw vrije tijd aan iets te besteden waarmee je kunt bouwen aan je eigen toekomst

- enthousiasme is de eerste vereiste succesfactor

Nogmaals mijn excuses voor het feit dat ik niet inhoudelijk op het concept kan ingaan. Je zal het voor nu toch écht even moeten doen met bovenstaand verhaal.

Stuur een PB of email wanneer je geïnteresseerd bent in een afspraak.
ik zal zo is even mijn inbox bekijken en je zal spoedig een berichtje terug krijgen.

Reageren