Hallo, ik heb een php layoutje gemaakt, alleen ik wil hem verbeteren.
De huidige layout word "gerekt" over het hele scherm.
Wat ik nu wil is een beetje moeilijk uit te leggen, maar ik zal het zo overzichtelijk mogelijk proberen te beschrijven.

Ik wil de pagina in 3en delen, met als instellingen 0 - 800 - 0, bij een 800x600 scherm, en om als voorbeeld te gebruiken bij een 1024x768 scherm 112 - 800 - 112.
Dus de pagina moet gecentreerd zijn.
Hoe moet ik dit doen??

Ik hoop dat jullie mijn probleem begrepen hebben, en dat jullie een oplossing hiervoor weten.

Met vriendelijke groet,
Erkan

div#container {
    margin: 0 auto;
    width: 800px;
}
bedankt Jan, ik test het gelijk even uit
Misschien ten overvloede: je moet dus de hele inhoud van je pagina in een div zetten en die id=container geven.
dit moet denk ik in de css toch??
moet ik nog iets in de index zetten?
ok dank je wel, nu nog 1 probleem, de pagina van 800 komt helelmaal links van mijn scherm, kan ik dit ook centreren??
Niet Bumpen.
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
@SanThe, Ik had mijn bericht gepost, maar pas later zag ik dat Jan iets geschreven had, dus daar heb ik op gereageerd.

@ Jan Koehoorn, bedankt voor je tijd, het probleem is nu opgelost, het is nu gecentreerd, dank je wel.

Erkan

Reageren