Ik zou snel ff je scripts aanpassen. Ik kan je code zien namelijk.

Je doet dit:
<? ... ?>

Dit heet "short tags" en staat in PHP5 standaard uit.

Het moet op deze manier:
<?php ... ?>

edit:
Je PHP code wordt nu niet verwerkt en wordt zo naar de browser gestuurd. Je zult dit snel ff moeten aanpassen.
ok bedankt. heb ik gedaan voor een van de sites
en dan krijg ik volgende error

PHP Warning: session_start() [function.session-start]: open(C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\php\session\sess_7p9hhbhmu4i1ef2q3bkb5sd466, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in C:\Inetpub\ftproot\Localuser\MOUTONC\www.denmusti.be\zvc\index.php on line 2
Dat komt waarschijnlijk doordat je host de rechten voor PHP niet goed heeft staan, waardoor PHP geen sessies op kan slaan.

Of PHP is verkeerd ingesteld zodat deze in de verkeerde map de sessies wilt wegschrijven (want zo te zien wilt PHP het wegschrijven in C:\D&S\Administrator\, kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn).
Je website mag geen bestanden aanmaken/lezen in de directory:

C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\php\session

De rechten van de map even aanpassen.
ok nu zijn er dingen veranderd maar krijg ik helemaal niks meer
gewoon een witte pagina
Maak is een test script aan, bijvoorbeeld:

test.php
<?php
echo 'test';
?>

Wat gebeurd er?

edit:

Ik denk dat je ergens een "Fatal error" krijgt. Dit betekend dat je script ergens stopt.

Zet dit eens helemaal bovenin je script:
<?php
error_reporting(E_ALL);
@ini_set('display_errors', 1);
?>

Als je script online is moet je van die 1 een 0 maken. Dan komen er geen errors inbeeld. Dit is wel zo netjes en veilig.
bij het testscript krijg ik:

test PHP Warning: PHP Startup: Unable to load dynamic library 'C:\Program Files\PHP\ext\php_mysql.dll' - The specified procedure could not be found. in Unknown on line 0
Bestaat dat bestand wel?
Je moet in php.ini instellen dat die dll geladen wordt door het commentaarteken (een puntkomma) ervoor weg te halen.

Reageren