Voor ons bedrijf, een webbureau gevestigd in Amsterdam-Noord, zijn we opzoek naar freelance PHP'programmeurs. Wij streven naar een aantal personen waarmee we een goede samenwerking aangaan en dus regelmatig opdrachten van ons kunnen verwachten.
Hier heb ik meteen enkele vragen die het misschien wat duidelijker en interessanter kunnen maken.
Welk bedrijf? (Een beetje rondkijken waarvoor/waarmee je eventueel gaat werken is geen slechte gewoonte)
Waarom voor een contact met een bedrijf een gmail account? (wat is de professionaliteit die je kunt verwachten?)
Wat voor opdrachten kun je verwachten (veel het zelfde? Grote van de opdrachten)
Ik geef je gelijk en zal antwoord geven op je vragen:
Welk bedrijf:
Een keurig internetbedrijf, met B.V. als rechtvorm, welliswaar pas actief vanaf januari. Eigen website is nog in ontwikkeling, is (is onzettend slecht, weet ik. Dit is de allereerste personele uitbreiding sinds de lancering. Ook heb ik niet eerder aan werving gedaan via fora. We werken nu met 3 krachten + 2 vaste stagiaires. Ik wil alles verder toelichten in een persoonlijk gesprek, de koffie staat klaar.
Werkzaamheden varieren per opdracht, net als het budget. Het budget varieert tussen de 100 en 2000 euro per opdracht.
Het g-mail account is geplaatst om spam te voorkomen en anonimiteit te waarborgen. Wanneer onze website gereed is (binnen een maand) zal ik de url hier posten, net als alle reguliere e-mail adressen.
Het is goed bedoelt en wellicht levert het wat goede samenwerkingen op...