Good evening!

Ik heb een vraag over deze code. Nu komen de teksten helemaal links bovenaan de site te staan. Is het mogelijk dat ik deze teksten (echo en die) in het midden van mijn site krijg? Moet ik dan een div style code invoeren? Waar en hoe kan ik ervoor zorgen dat de teksten van de .php code in het midden van mijn site komt?

<?php
$username = $_COOKIE['loggedin'];
if (!isset($_COOKIE['loggedin']))
{
header ("Location: login.html");
}
else
{
echo "Je bent ingelogd $username";
}
?>
Je uitvoer is gewoon html dus je moet:
<?php
$username = $_COOKIE['loggedin'];
if (!isset($_COOKIE['loggedin']))
{
header ("Location: login.html");
}
else
{
echo '<center>Je bent ingelogd '.$username.'</center>';
}
?>
Kwestie van een layout maken. Met behulp van <div>-jes en een CSS bestandje kom je dan heel ver.

Om een div met id 'gecentreerd' te centreren geef het hem de volgende style mee:

#gecentreerd {
    margin: 0px auto;
}
Okay...klinkt heel simpel. De <center> lijkt me een heel goed optie maar wat nu als de postie niet precies in het midden is? kan ik dan ook een andere toevoeging gebruiken?

De #gecentreerd incl margin lijkt meer een mogelijkheid om een juiste postie te bepalen. Waar moet ik deze code toevoegen? Voor de echo?
De #gecentreerd incl margin lijkt meer een mogelijkheid om een juiste postie te bepalen. Waar moet ik deze code toevoegen? Voor de echo?
Nee dit is CSS. Dat plaats je tussen <style></style> tags in de <head> sectie of in een apart .css bestand dat je laadt.

Reageren