Door
Onbekende gebruiker
op 27-02-2004 15:57
gewijzigd op 27-02-2004 21:37
1.661 views
Ik heb een probleempje...ik moest zojuist en website maken ( als opdracht voor school )
nu ik op school ben en mn website heb gepubliceerd , zie ik dat op school de formaat van de website heel anders is...namelijk veel te groot !!
en als ik naar bijvoorbeeld
http://xenox.hostcubed.com/index.php?page=crew&orderby=name en als ik dan mn venster kleiner maak of zelfs een resolutie van 800x600 doe !!!! zie ik nog steeds de website perfect..
en dat is niet het geval bij mn eigen website
kan ieman me hiermee helpen svp..dit is echt shit :(
alvast bedankt voor jullie hulp/moeite!!
ja, werk absoluut makkelijker, dan met procenten werken, en niet met pixels, is het op vrijwel iedere resolutie goed te bekijken, en verspringt er niet zoveel, met frames kan dit ook, werk met relative..
je geeft bijvoorbeeld je menu een vaste breedte en je main en de rest van alle beschikbare ruimte
ik heb even gekeken naar de bron..... lijkt mij het beste om de pagina opnieuw te maken.... staan dode dingen onzinnig veel <br> en <p> </p> en ik denk dat de align van de img src="SCHEA.jpg" de bovenste plaatje het best gewoon op <div align="center"> en dat ook doen in de onderste frame. maar goed je kan het ook in een tabel kwijt en dan met target werken
?Onbekende gebruiker
07-04-2004 16:03
Jah klopt je hebt helemaal gelijk !
Als ik alles in een tabel stop dan blijft alles mooi op z'n plek inplaats van om layers te gebruiken !
ik snap het nu helemaal ! !