Hallo,

Ik heb problemen met mijn website en de weergave hiervan.

Het gaat om de volgende website:

Http://www.bruluxe.nl

Met Internet Explorer 6.0 lijkt alles normaal te werken,
maar zodra de website met Netscape Navigator 7.1 wordt bekeken wordt mijn menu links helemaal ingekrompen.
Ik kan niet testen of windows Vista (met de nieuwe explorer) dit ook doet, maar schijnbaar andere brouwsers ook.
Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb al het een en ander geprobeerd om de CSS script te wijzigen. Waarschijnlijk is het iets kleins, maar ik kom er niet meer uit.

Loek
Maar even mijn reactie uit je andere topic hier posten omdat die gesloten is:
Waarom open je 2 precies dezelfde topics vlak na elkaar? Dat is nergens voor nodig. Wacht gewoon rustig op antwoord en als er niemand reageert mag je je topic na 24 uur bumpen...

ps. Heb nog een verrassing voor je: in FF doet ie het ook niet. Typisch een probleem van beginnen te bouwen in IE en erachter komen dat het in andere browsers niet werkt.

Begin daarom altijd met het bouwen van je website in FireFox en ga daarna je website aanpassen voor de rare fratsen van IE.

pps. Ook altijd leuk om naar te kijken: W3 Validator. Ik zou eerst die 159 (!) errors maar eens weg gaan werken en zorgen dat je website HTML valid is.

Reageren