Ik zit met een vraagje/probleempje. Ik heb zo'n 100 product pagina's en daar moet de mogelijkheid komen om deze pagina's te kunnen downloaden dmv een PDF.
Echter valt me dit 110% tegen. dacht dat het veel gemakkellijker is/was.
ik heb de beschikking over PDFlib maar kan werkelijk niets bruikbaars vinden.
FPDF werkt uitstekend bij mij! Heb je ook de moeite genomen om de website door te lezen?
edit:
wat wil je er mee doen wat met fpdf niet kan?
ik gebruik nu fpdf maar kan er bijzonder weinig mee.
ik heb wel eens van die 'dynamische' pdfs gezien en die bevatten gewoon de complete webpagina. dit wil ik nu ook doen.
Maar om bijv. een <br/> te laten renderen is al een groot probleem.
Als jij me een goed werkend voorbeeld kan sturen van fpdf zal ik je ook erg dankbaar zijn.
moet wel een plaatje inkomen. (en later nog een barcode) :'(
Je kunt FPDF prima dynamisch maken.. Wanneer je een achterhangende database hebt bijvoorbeeld kun je makkelijk dynamisch data oproepen dmv while, for en if lusjes, als je daarmee bekend bent?
Je kunt FPDF prima dynamisch maken.. Wanneer je een achterhangende database hebt bijvoorbeeld kun je makkelijk dynamisch data oproepen dmv while, for en if lusjes, als je daarmee bekend bent?
daar ben ik uiteraard mee bekend. Maar met mn huidige fpdf code kan ik helemaal niets.
ik kan er een titel, tekst en plaatje inzetten. maar dat ziet er zo gruwlijker goedkoop uit dat de klant er nooit van zn leven mee accoord gaat.
dus ik zoek liever een script die een pagina 1 op 1 omzet naar PDF. (en mij is verteld dat dat kan met PDFlib. Maar stiekem dus toch niet ofzo :?
heb t script al weggegooid. was een te grote chaos.
Als je bijv. bij google 'html 2 PHP' intikt dan krijg je allemaal scripts die ik zoek.
Alleen geen van de scripts werkt of is gratis.
Een suffe HTMl converteren naar PDF is toch niet zo'n probleem lijkt me?
--edit:
Zoeen als: http://www.rustyparts.com/pdf.php doet precies als wat ik wil.
Alleen dan moeten er weer vage plugins geinstalld worden op de server. en daar heb ik geen rechten voor. :(