Ik zal het verhaal in het kort uitleggen.

Criminals is ooit vrijgegeven door iemand met of zonder toestemming van de oorspronkelijke eigenaar. Ik geloof best dat crimewar2004.com dit is, echter zijn deze nu het bijna 2005 is nog niet online.

Nadat ik op Lycos ben verwijderd en mijn script op http://www.criminals.kazzoe.com waar ik te veel dataverkeer genereerde ben ik naar Icehosting verhuist. De eigenaar van Icehosting (Ronald dacht k) wist mijn gebruikersnaam en wachtwoord en heeft mijn bestanden eraf gehaald, ingepakt en doorgestuurd. Tot mijn grootste verbazing is het script veelvuldig verspreid waarna Criminals B.V. werd opgericht. Zij vragen geld om mijn script te mogen hosten en/of dat van Criminals...

In elk geval is Criminals niet van mij maar heb ik roulette, hoger lager en vele andere uitbreidingen bij criminals gemaakt. Die toen helaas zijn verspreid.

Criminals mogen jullie gewoon gebruiken,
Ik ben de eigenaar van hoger lager, roulette enzovoorts.(de nu helaas welbekende criminals uitbreidingen) Ik waardeer het zeer als jullie een link naar mijn site plaatsen.
Niet in Criminals B.V. trappen. Dit is nep!
En die identiteit van die ene Gregory of zoiets, dat is zeker niet de eigenaar van crimewar2004. Hij zei dacht ik de eigenaar van criminals.nl te zijn en die is zeker niet van dezelfde eigenaar als crimewar2004 en ja jullie kunnen nog vast meer redenen opnoemen.

Criminals heb ik momenteel niet meer in gebruik, slechts alleen het clansysteem. Dit omdat die voor veel te veel MySQL usage zorgde. Ik vind het goed als het hier verboden wordt. Ik ben ook dat gezeik zat over Criminals!

P.S. Heb helaas nieuw topic moeten openen omdat het topic "Brainstormen Criminals..." gesloten is. :S
Mooi dat je dat ff vertelde ;)

Reageren