... tijdens mijn koffie pauze heb ik afscheid genomen van mijn oude werkgever
www.specialjobs.nl. Maar uiteraard niet voor niets want per 15 maart ben ik eigenaar van een hotel, cafe en een restaurant in balk.
www.hotelteernstra.nl.

Dit is niet de site die ik gemaakt heb, daar ben ik nog mee bezig uiteraard.

Iedereen die na 15 maart langskomt en PHPHULP noemt krijgt van mij een gratis drankje naar keuze!

hoera... :)
haha vet :) ik kom zeker een keer langs Appz :) waar ligt Balk precies?? Vlakbij iets bekends?
de routebeschrijving mag wel wat duidelijker :P
Oh joh! Aan de Luts. Dat kent toch iedereen.. :D

In ieder geval gefeliciteerd met je boeltje daar! :D Veel succes!

En dat drankje is voor mij niet echt weggelegd denk ik... kom niet zo vaak in Friesland.. :D

Elwin
Ik moet zelfs bekennen nog nooit in Friesland te zijn geweest... Ben niet verder gekomen dan Drenthe dacht ik :(
Ik moet zelfs bekennen nog nooit in Friesland te zijn geweest... Ben niet verder gekomen dan Drenthe dacht ik :(

Het topj van Flevoland ben ik geweest... dan kon ik bijna overzwemmen... Maar Mitch.. Als je woont in het mooie stukje Nederland waar wij wonen hoeft je toch ook niet naar Friesland-Boppe.. ;)

Elwin
Nou ik moet zeggen een gratis drankje gaat er bij mij altijd wel in maar helemaal in Friesland...

We wonen dan wel in een mooi stukje Nederland maar ik ga begin April maar ff kijken naar een mooi stukje Engeland :)

Reageren