Ik zit hier dan wel op een php site, maar er zijn vast wel members die C++ ook kennen. Ik heb nu de vraag of iemand een goed boek over C++ heeft gelezen en die zeker aanbeveelt. Ik heb nu wel een boek van 1043 pagina's geschreven door Bjarne Stroupstrup, alleen is dat niet precies wat ik wil en is het boek redelijk prijzig.
ps: dit is wel een heel officele post en zulke moeilijke woorden gebruik in nooit in het dagelijkse leven:P En daarom is dat boek van 1043 pagina's ook zo lastig.
Mijn boek kosste me 25 pond :P
Mja, toen ging ik van internet leren, kweet enkel de site niet meer.
Ze hadden hele goede tuts.
En naar mijn mening is C++ soms net iets te uitgebreid,
denk je het te weten zitten er nog tig voorwaarden aan of uitzonderingen :| Mja :P
Edit: Trouwens, C & C++ zijn een beetje anders he?
C++ is de OOP versie van C zegmaar ;)
C# is ook wel lache, soort VB interface maken met C++ als taal erachter ^^
Edit: Trouwens, C & C++ zijn een beetje anders he?
C++ is de OOP versie van C zegmaar ;)
C# is ook wel lache, soort VB interface maken met C++ als taal erachter ^^
Ik weet het
Maare is delphi beter te leren dan??? Ik zal eens opzoek gaan naar C#
Ik ken Delphi zelf niet, maar heb er veel goeds over gehoord en van gezien.
Het is krachtig en snel te leren (hoorde ik dan ;))
Als het is om een game te maken wil ik je wijzen op DarkBasic.
Heb ik een jaartje geleden van geproeft en werkt echt lkkr strak & simpel.
De grafix zijn erg goed alleen de trail compiler is niet zo lief ;)
Een heel goede site, jammer dat hij engels is en mij engels is niet zo goed. Ik moest de tut over pointers 4 keer lezen voor ik het echt snapte. Misschien weet er iemand hier een goed nederlandstalig forum/tut site ???
Ik heb zelf een blauw boek van Sams Publishing, Teach yourself C++ in 21 days, maar dan de Nederlandse vertaling. Op zich erg uitgebreid, alleen er is geen doorkomen aan.
Ik raad je aan om met iets simpels te beginnen. Zelf heb ik de basiscursus C++ (die rode boekjes) gebruikt als opstapje om die dikke pil door te kunnen komen, dat werkt wel beter.
Succes in ieder geval, C++ is een stuk moeilijker te leren dan php ;)
?Onbekende gebruiker
22-12-2004 09:41
gtk.php.net
je kan gemakkelijk grafische programmas (met vensters en knoppen ed) maken in php voor windows en linux (en nog andere OS)
je moet geen nieuwe taal leren, alleen leren met GTK+ omgaan