Ik ben een beginnend php er dus heb er nog niet veel verstand van, maar ik zou graag willen, dat na <input type="submit" name="submit" value="Versturen" />
hierna naar een andere pagina op de website verder gaan ipv blanco pagina.
Je verstuurt blijkbaar een formulier en een formulier heeft ook een action. Wanneer je daar de juiste pagina invult, gaat de browser naar deze pagina.

<form action="andere_pagina.html" method="post">
  <button type="submit">Versturen</button>
</form>

Ps. Gebruik de <button>-tags voor een button. Wel zo logisch en beter op te maken met css.
pgFrank schreef op 27.11.2007 17:39
Je verstuurt blijkbaar een formulier en een formulier heeft ook een action. Wanneer je daar de juiste pagina invult, gaat de browser naar deze pagina.

</form>

Ps. Gebruik de <button>-tags voor een button. Wel zo logisch en beter op te maken met css.

Sinds wanneer bestaat de button-tag? Ik heb het nooit gebruikt. Ik kom er net wel achter dat het door sommige browsers niet ondersteund wordt (bron).
<button> bestaat al járen en is een betere beschrijving van een button dan een <input> tag. Verder durf ik te wedden dat 99% van alle internetters weldegelijk over deze tag beschikken, het is al sinds IE 4.0 beschikbaar, Safari, Opera en FF beschikken er over, etc. etc.

Ik heb er ook nog geen klachten over gehad, gebruik al zo'n 2 jaar geen <input type="button" /> meer.
Jonathan schreef op 27.11.2007 17:46
[quote='pgFrank schreef op 27.11.2007 17:39']Je verstuurt blijkbaar een formulier en een formulier heeft ook een action. Wanneer je daar de juiste pagina invult, gaat de browser naar deze pagina.

</form>

Sinds wanneer bestaat de button-tag? Ik heb het nooit gebruikt. Ik kom er net wel achter dat het door sommige browsers niet ondersteund wordt (bron).[/quote]

Laatste wijziging: 18 mei 2003
Oké, thx!
bedankt voor de uitleg!

Reageren