Ik ben momenteel druk bezig met css maar ik word toch echt gek van dit probleem. ik heb er ook al naar gezocht... maar ik denk dat ik gewoon niet weet naar waar naar ik moet zoeken.
Het werkt niet... In firefox en IE7 werkt het wel. Maar in IE6 neemt de div de grootte aan van de tekst die erin staat. Maar deze moet dus helemaal tot onderaan een grijze achtergrond hebben.
Klopt, in Firefox werkt het perfect.. In IE7 werkt het ook perfect, alleen in IE6 wordt de div evengroot als de inhoud, alsof hij niet top:150px; en bottom: 0px; weet te combineren.
Het is alleen niet helemaal wat wat ik zoek. Want zoals in de code is vermeld moet de div 150px van de top beginnen. En helemaal doorgaan tot de bottom. Daarom heb ik ook de div een absolute waarde gegeven :)
Maar in IE6 wordt de background #ccc dus niet doorgevoerd tot helemaal beneden aan.
Je moet hiervoor geen position: absolute gebruiken op zo'n manier. Kijk eens naar dit artikel, misschien dat dit het is wat je zoekt
Dit werkt in firefox niet, staat ook in de reacties eronder. Daar staan trouwens ook goede links naar andere sites.
Hier werkt hij perfect in IE, maar in firefox krijg je helaas een scrolbalk, omdat hij onderin een heel klein stukje niet laat zien.
Dit heb je ook bij jou artikel.