Ik heb een bericht geplaatst in dit topic. Alleen, toen ik de eerste keer Robert quote met de volgende code:
[quote='Robert_Deiman schreef op 06.12.2007 19:41']@Bartjuh:
Je weet (neem ik aan) Hoe UBB in zijn werk gaat? I het geval van de poll, moet je alles tussen [poll=blabla] en [/poll] ophalen.
De regels ertussen kan je exploden (bijvoorbeeld) op [*]) En dan als optie weer laten geven.[/quote]
Die waar je je op wilt exploden, kan je toch ook weer gaan regex'en?
Dat lijkt me wat handiger...
kreeg ik dit:
====
Robert_Deiman schreef op 06.12.2007 19:41@Bartjuh:
Je weet (neem ik aan) Hoe UBB in zijn werk gaat? I het geval van de poll, moet je alles tussen [poll=blabla] en [/poll] ophalen.
De regels ertussen kan je exploden (bijvoorbeeld) op [*]) En dan als optie weer laten geven.
Die waar je je op wilt exploden, kan je toch ook weer gaan regex'en?
[/quote]====
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ging wat uitproberen en kwam er achter dat het dit wel werkt:
[quote='Robert_Deiman schreef op 06.12.2007 19:41']@Bartjuh:
De regels ertussen kan je exploden (bijvoorbeeld) op [*]) En dan als optie weer laten geven.[/quote]
[/quote]Die waar je je op wilt exploden, kan je toch ook weer gaan regex'en?
Zien jullie de extra [/ quote] voor me bericht?
Dat geeft dit:
===
Robert_Deiman schreef op 06.12.2007 19:41@Bartjuh:
De regels ertussen kan je exploden (bijvoorbeeld) op [*]) En dan als optie weer laten geven.
[/quote]Die waar je je op wilt exploden, kan je toch ook weer gaan regex'en?
===
Volgens mij is er dus een fout in jullie bbc parser :-).