Hee,

Ik heb een shoutbox gemaakt. En nu staan rechts de namen wie wat zegt. Maar nu zou ik daaronder de tijd willen van wanneer hij het gezegt heeft.

Weet iemand hoe ik dat moet doen?

**Als ik de code moet kopieren hoor ik het wel.**
In de variable $sql staat in een string:

INSERT INTO 'naam tabel' SET ..........

Voor de worden naam tabel moet je natuurlijk wel je eigen database tabel invullen ....
En ervoor zorgen dat het veld datum waar de sql query naar verwijsd aanwezig is in die betreffende tabel...
Oke dankje! Ik ga nu weg, en ga er morgen mee aan de slag, maar waar moet ik die datum dan inzetten? als die er nog niet in staat, en wat moet ik er in zetten?
@maurice:
Je hebt geen shoutbox gemaakt, je hebt een shoutbox van internet gehaald, dat is natuurlijk niet erg, maar ik geloof dat je absoluut niet weet waar je mee bezig bent. Misschien moet je je eens gaan verdiepen in de techniek erachter! Want heb ik je wel enig benul van PHP icm. een database?
maurice schreef op 16.12.2007 00:03
Oke dankje! Ik ga nu weg, en ga er morgen mee aan de slag, maar waar moet ik die datum dan inzetten? als die er nog niet in staat, en wat moet ik er in zetten?

Dat veld moet in dezelfde database tabel staan als welke je in moet vullen bij het stukje naam tabel...

Groetjes & Succes
Jawel maar ben er geen ster mee, alleen die moet ik nog hebben dan is alles goed. Maarja haha

Reageren