Waarom staat er bij alle forum posts het knopje edit terwijl je alleen je eigen kan wijzigen. Bij reacties op scripts heb je alleen bij je eigen post een edit knopje.
Ja, vind ik ook een beetje vreemd. Best wel irritant als ik een bericht wil quoten en dan druk ik op dat andere knopje, maar ja dat ligt aan mezelf :)
Omdat je zo een controle minder moet uitvoeren bij het laten zien van het forum? Anders moet je eerst nog kijken of de post van de gebruiker is, afbeelding laten zien, anders niet... Dus op deze manier is het een klein beetje sneller, en persoonlijk vind ik het ook mooier als het overal hetzelfde is ;)
I see you heeft oog voor design :p

Bij admins staat er ook nog een doodshoofdje waarmee je de eigenaar kan bannen :P en een kruisje waarmee je de post kan verwijderen (;
Bas Kreleger schreef op 25.12.2004 17:27
I see you heeft oog voor design :p

Oog voor misschien wel, nu nog zelf mooi kunnen tekenen en ontwerpen, en 'k ben vertrokken :x
Dan vindt ik ook dat ze allemaal op dezelfde plek moeten worden uitgelijnd en niet afhankelijk van de lengte van datum/tijd.
Webmakerij schreef op 26.12.2004 18:39
Dan vindt ik ook dat ze allemaal op dezelfde plek moeten worden uitgelijnd en niet afhankelijk van de lengte van datum/tijd.

Nu zeur je toch wel.. De enige afwijking kan zijn, dat een 1 smaller is dan een 0...
Een 1 is dus ook smaller dan een 8 ;)
Het enige dat klopt is dat ze allemaal x pixels hoog zijn ^^

Reageren