hooi,
ik ben een eigen admin panel aan het maken waaronder ook het nieuws beheerd kan worden.
dingen die hij bij nieuws moet kunnen:
- deleten
- updaten
- nieuws toevoegen
het deleten van nieuws en het toevoegen van nieuws werkt volledig. nu werkt de update niet:
de query:
$update = "UPDATE news SET titel=$titel, date=$data[date], time=$data[time], nieuws=$nieuws, img=$data[img] WHERE id = $id";
ik begrijp dat de error er ook wel bij moet:
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE id = 10' at line 1
wie kan mij helpen. ik hoop dat het hier bter gaat dan op PHPfreakz want daar liepen ze alleen maar te zeuren over mijn manier van scripten (en ik ben nog maar 14). dus wie heeft de oplossing.
hier is de url van me site: www.phppalace.nl
ben er nog wel hard mee bezig dus enige scriptfouten kunnen altijd nog ff hier geplaatst worden dan kan ik de fouten eruit halen. suggesties graag mailen. leuke uitvoerbare iedeen graag hier posten. maar hou er nog wel rekening mee dat ik wel 14 ben en ik nog niet alles weet van PHP. een berichtje in het gastenboek vindt ik ook wel leuk kan ik daar ook meteen zien of alles perfect werkt
871 views