PC vraagje, ik heb Windows XP Home Edition,
en kom op een probleem uit, dat ik niet opgelost krijg.... Als ik op het aanmeldscherm kom, heb ik een qwerty toetsenbord, dus als pc net opgestart is, ik kies een gebruiker... Wil m'n wachtwoord type, dan is het qwerty...

Eens hij opgestart is, staat alles in azerty...
De enige toetsenbord taal in de lijst is Nederlands (België) dus hier kan het niet aan liggen dacht ik...

Misschien iemand die weet hoe ik dit in het begin ook op azerty krijg, of is hier niets aan te doen?

Edit: Typos... Als er een admin m'n onderwerp netjes wilt zetten, zou ook leuk zijn, ben namelijk een Y vergeten :P
Je moet eens opstarten in veligie modus, je aanmelden als Administrator. En kijk dan naar de taal van je toetstenbord.
Dit heb ik net geprobeerd. De taal op hetzelfde gezet, eens ik aangemeld ben, staat het op azerty, maar ervoor nog steeds op qwerty... In normale modus en in veilige modus, blijft ie op qwerty :/
Ik heb bij control panel -> keyboard staan:

Dutch (Netherlands) bij Input Language en
United States International bij Keyboard Layout IME.. Misschien heb je die bij KeyBoard layout verkeed staan..
Hmm ik ben dom :x
De oplossing:
Start -> Configuratiescherm -> Landinstellingen ->
Tabblad 'Geavanceerd' -> Onderaan vinkje 'Standaardinstellingen voor gebruikersaccount' aanvinken... Dan past ie de huidige instellingen toe, op alle profielen, en dan werkt ie perfect... Dat ik dat niet eerder zag.... :/
lol
probleem dus opgelost
Ik wist niet eens dat windows azerty ondersteund :/
ga nou geen poep praten niek! :P
poepoepoep

Reageren