Heey,

ik heb http://miniejjj.mi.funpic.org/ en ik heb bij de tabbelen bij het iframe align="center" gedaan. In IE werkt het, maar in FF niet.

Wat moet ik gebruiken voor het uitlijnen van het iframe naar het midden wat ook in FF werkt?

Alvast bedankt.
Volgens mij hoort FF gewoon align te kennen.. Maar waarom werk je niet gewoon met include?
Nooit tabellen gebruiken voor lay-out. Alleen als je tabelgegevens wilt presenteren. Je gaat toch ook niet fietsen op je auto?
Sorry, maar mijn site is nou eenmaal zo en ik wil er nu nog even mee leven. Zodra ik klaar ben met de scripts en alles werkt, kan ik beginnen aan een nieuwe layout. Maar weet iemand een antwoord op de align? Moet ik iets anders invullen ipv center?
Je zou je div#midden eens een text-align: center; kunnen proberen te geven. Wie weet heb je mazzel ;-)
Wie weet ;)
Maar ik heb vroeger ook met iframes gewerkt maar ik had dit nooit!
Er is momenteel eigenlijk geen reden meer om iframes te gebruiken. Volgens mij heeft Google nog steeds moeite met het indexeren van frames. Je kunt net zo goed een div gebruiken en die verversen.

Zeker in dit voorbeeld, waar die iframe voor de content gebruikt wordt, zou ik met divs gaan werken en de hyperlinks in het menu gewoon een variabele meegeven die je daarna via GET ophaalt om de goede content te laden.
Zit wat in, helaas wil ik niet graag mijn hele layout om gaan gooien. Ik zal proberen het iframe weg te werken :( Er is geen andere oplossing.

*Gelukkig nieuwjaar allemaal*
Ik heb nog 2 uur gezocht op internet en eindelijk heb ik het gevonden :) Ik heb ervoor gezet:

<div align="center"><iframe scr=""></div> en dit werkt ook in Firefox. Toch bedankt allemaal voor het helpen.

Reageren