Ik zag deze advertentie in een computerblad staan.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik heb bijna het hele forum van Hosting-art.nl al doorgelezen en niemand gelooft echt in dit concept volgens mij.
Hm.. Dit beloof erg veel ja! Het zou toch goed mogelijk kunnen zijn... Maar echt onbeperkt kan het nooit natuurlijk. Ik zou even contact met ze opnemen Elsy, en vragen wat onbeperkt echt inhoud ;-)
Waarschijnlijk maken ze gebruik van een Fair Use Policy. Dat komt er op neer dat ze gaan zeuren zodra je erg veel meer dan het gemiddelde gaat gebruiken.
Verder is het natuurlijk leuk zo'n aanbod, maar je moet je even realiseren dat je voor dat geld een aantal jaren redelijke hosting kunt huren op een shared server. En trouwens: wat gebeurt er als ze na een jaar failliet gaan? Dan kun je zwaaien naar je centen...
Leuk idee, maar of het werkt? Ik vraag het me af. (Vandaar ook dat vraagteken erachter natuurlijk)
?
Onbekende gebruiker
09-01-2008 22:17
Op IRC al meerdere malen over gehad maar met enig logisch verstand is te berekenen dat ze toch een keer platzak zijn. Alhoewel ze zelf uitgaan dat ze met andere bedrijfsdiensten genoeg winst kunnen maken om dit te blijven financieren.