Hoi ik heb gezien dat er vele mensen met clarkconnect 2.2 zijn op dit forum.

Ik heb ook last van het gd 2.0 probleem, maar wil tevens alles updaten naar de laatste versie zoals php/mysql enz, ik weet dat er iets in sources.list moet, maar welk adres kan ik daar het best inzetten.

Tevens als ik dat verhaal van het topic gd2.0 uitvoer krijg ik nog steeds bij php ini te zien: gd1.6.2 or higher en als ik dan ga testen staat er echt alleen 1.6.2 op aan.
Mag ik eevn vragen wat clarkconnect is?
Clarkconnect is een standaard distro gebaseerd op Linux Redhat 9.
ten eerste redhat zuigt waarom Red Hat is commercieel.
Gebruik Debian FreeBSD oid ;)

Zo dit was mijn propaganda :D
Hiska schreef op 31.12.2004 12:06
ten eerste redhat zuigt waarom Red Hat is commercieel.
Gebruik Debian FreeBSD oid ;)

Zo dit was mijn propaganda :D

ten eerste clarkconnect is gratis voor thuisgebruik en draait al jaren op red hat, ook voor het commercieel werd.

ten tweede, er komt een nieuwe versie uit die is gebaseerd op een andere distro

ten derde als je nooit met clarkconnect hebt gewerkt moet je geen oordeel over iets hebben.
je praatte nu als een kip zonder kop zonder propaganda maar met eigendunk.
FreeBSD the best!!!!
btw ik vin redhat een beetje onhandig, alleen de KDE mode van unix kan je zien bij redhat
K. de Keizer schreef op 31.12.2004 12:16

ten eerste clarkconnect is gratis voor thuisgebruik en draait al jaren op red hat, ook voor het commercieel werd.

ten tweede, er komt een nieuwe versie uit die is gebaseerd op een andere distro

ten derde als je nooit met clarkconnect hebt gewerkt moet je geen oordeel over iets hebben.
je praatte nu als een kip zonder kop zonder propaganda maar met eigendunk.

quote mij dan maar op wat voor kritiek ik heb op clarkconnect.. heb er niks overgezegd. Alleen wat over Red Hat.
Je gaat meteen in op RedHat terwijl net verteld is dat Clarkconnect daarop gebasseerd is (wat dus meteen de kritiek van niek overbodig maakt). Je zegt gebruik iets anders (FreeBSD) dus je refereert naar Clarkconnect en zegt indirect dat dat niet goed is.

Maar goed, discussies over wat het beste is vind ik behoorlijk kinderachtig.

Ik gebruik zelf Clarkconnect en ben zeer tevreden. Maar ondertussen ben ik wel aan het kijken naar andere systemen die niet zoals Clarkconnect problemen krijgen met bijvoorbeeld GD2. Als ik het zo lees zal ik binnenkort FreeBSD eens gaan proberen. Ik heb helaas dus geen oplossing voor K. de Keizer.

Reageren