Kennis van PHP, mySQl en eventueel C#?

Kom dan naar het Business to Business center voor bedrijven uit trendsettende branches zoals interieur, design, media, marketing, architecteur en software!

De mix van uiteenlopende bedrijven vullen elkaar aan en zorgen voor een professionele maar tegelijkertijd losse en plezierige werkomgeving, iets dat door de klanten die in het pand komen erkend wordt.

SOGDesign is een jong ICT bedrijf dat applicaties op de markt brengt voor vele verschillende bedrijven waaronder Smurfit Kappa Zedek, Rebelgroup en Infraspeed Maintenance B.V.

Wij zijn op zoek naar een programmeur die zich interesseert in de verdere (door)ontwikkeling van onze verschillende applicaties. En op zoek is naar de uitdaging om meer ervaring te doen op het gebied van software ontwikkeling, technische ontwerpen en bedrijfsprocessen.

En natuurlijk verdien je daarbij een aardig zakcentje!

Dus ben je freelancer, op zoek naar een partime baan of (afstudeer) stage neem dan contact met ons op!

groet,

Floor
[email protected]
@Floor

Wat voor werklocatie spreken we over? Kan je vanuit huis werken, en zijn er nog andere zaken die voor een geïnteresseerde van belang kunnen zijn? (bijvoorbeeld een wekelijkse overlegdag op locatie?)
Graag hebben wij dat je ongeveer 2 dagen op het Design Dock Rotterdam komt te zitten. Omdat er dan de optimale begeleiding en samenwerking mogelijk is. In het verleden is gebleken dat dit met vanuit huis werken niet goed verloopt.

Groeten,

Floor
[i](misschien vroeg iemand zich af hoe en waarom ik op zo'n gerichte vraag kwam, maar dat is uit eigen ervaring met het bedrijf. Leuk bedrijfje overigens, alleen voor mij qua afstand kan ik geen 2 dagen naar Rotterdam.. :)
SOGDesign schreef op 10.01.2008 14:36
... verdien je daarbij een aardig zakcentje! ...

Krantenwijkje ook.
@Robert

hoi Robert, dank voor je positieve reactie! Jammer dat het voor jou niet mogelijk is om op en neer te pendelen naar Design Dock.

@SanThe

indien je meer informatie wilt over de arbeidsvoorwaarden, verloningen
en specifieke functieomschrijvingen, dan kan je mij gerust mailen of contact met ons op nemen.

mvg,

Floor
@Floor

graag gedaan, heb een positief en leuk gesprek gehad toen met Jasper :) 'k had ook graag gewilt toen, maargoed school is ook belangrijk he;)
Inderdaad! School is zeker belangrijk en ik wens je daar ook veel succes mee. En misschien horen we in de toekomst nog een keer van je!

Groeten,

Floor

Reageren