hoi beste mensen van PHPHulp ik heb een website www.blueblog.nl
en mijn vraag is is het mogelijk dat als je dus een muziekje wilt luisteren dat dat in een playlist wordt gezet inplaats van dat als je op een andere klikt die oude stopt een playlist functie dus maar dan zou je denk ik een soort xml generator moeten hebben maar is het mogelijk zo ja is het moeilijk.
M.V.G Shiva Traanman
p.s Ik kan je het hele script toe sturen als iemand wilt kijken hoe het in elkaar steekt het is opzich heel simpel.
Dit staat in php dus zal je wel al iets moeten geven..
Anders doe je het in aanvragen (mod's).
En vergoeding als het een vacature word !
Lees de regels nog eens door
?
Onbekende gebruiker
12-01-2008 19:27
Je maakt gebruik van een bekende flash mp3 speler. Deze ondersteunt geen playlist. Wat je kunt doen is bijvoorbeeld JW MP3 Player gebruiken, deze ondersteunt namelijk wel playlist. Waarschijnlijk zul je ook javascript moeten gebruiken.
[offtopic]Je weet dat je geen mp3'tjes ter download aan mag bieden?[/offtopic]
Haha het is 100% helemaal legaal maar inderdaad mooie speler alleen heb je eenig idee hoe is dat moet maken want die speler leest van een xml bestand en die moeten dus random altijd aangemaakt en aangepast moeten kunnen worden
?
Onbekende gebruiker
12-01-2008 20:39
shiva schreef op 12.01.2008 20:34
Haha het is 100% helemaal legaal maar inderdaad mooie speler alleen heb je eenig idee hoe is dat moet maken want die speler leest van een xml bestand en die moeten dus random altijd aangemaakt en aangepast moeten kunnen worden