Vandaag was op het nieuws dat jongeren een nieuwe rage hebben: mobieltjes hacken via BlueTooth!
Dit wordt vooral gedaan bij leraren, na het hacken kan op kosten van de gehackte telefoon/simkaart gebeld worden.
Ik heb er nog niet naar gezocht op google, maar ik zou je BlueTooth dus niet aan laten staan, is ook nog energi zuinig omdat BT je batterij leeg zuipt..
[edit]
Verplaatst naar de koffiehoek...
Danny Roelofs
Moderator.
[/edit]
?
Onbekende gebruiker
12-01-2008 20:40
Waarom post je dit in (web)servers? Dit is toch meer iets voor koffie?
Dit is ook al oud nieuws...
Zou je je bron ook willen vernoemen?
Simpel, je moet gewoon zeggen dat je een bestandje wilt overzetten, bijvoorbeeld een plaatje. Vervolgens stuur je dat plaatje en vraagt hij om een connectie. Daarbij gebruik je een (wat overigens veel mensen vergeten) zelf gekozen wachtwoord (bijv. één keer 0, of wat veel mensen gebruiken vier keer 0)
Vervolgens start je de hack op, en omdat je slachtoffer je al hebt geaccepteerd zit je er zo in. Ik heb een keer iemands sms-jes kunnen lezen, adres boek kunnen openen en zijn mobiel mensen laten bellen. Uitzetten, resetten, taal veranderen... Noem maar op. Best geinig op zich.
Je kan connectie maken idd , ik ga men moeder haar gsm eens hacken :p eens zien of het lukt..
[edit]Vervolgens start je de hack op, en omdat je slachtoffer je al hebt geaccepteerd zit je er zo in. Ik heb een keer iemands sms-jes kunnen lezen, adres boek kunnen openen en zijn mobiel mensen laten bellen. Uitzetten, resetten, taal veranderen... Noem maar op. Best geinig op zich.[/edit]