Hoi allemaal,
het is al tijden geleden dat ik op PHPhulp geweest ben!
Ondertussen kan ik nog steeds voor geen meter PHP, dat niet terzake ;)
Ik heb voor mijn peetoom een site in elkaar gezet, het gaat voornamelijk om de layout. Ik moet nog een paar teksten binnenkrijgen.
Wat vinden jullie ervan?
alleen de titel is overal het zelfde :(
het is altijd:
Jubileumtocht
mooier is als je het zou maken:
Jubileumtocht - Home of Jubileumtocht - Bereikbaarheid etc. etc.
Ziet er mooi en rustig uit, maar ik zou de kleur van je body laten terugkomen in je lay-out (dus al het groene).
Verder loopt bij bereikbaarheid je onderste regel tekst onder je footer, waardoor je een stukje mist.
Je zou je menu uitgeklapt kunnen laten op de pagina waar je je bevind.
En ik zou je footer altijd aan de onderkant van je pagina laten zitten en zodra er meer tekst inkomt dat hij meegaat met je tekst. Dan hoef je dus niet te scrollen en waarschijnlijk alleen maar bij bereikbaarheid.
Dat zijn puntjes wat het gebruikersgemak toch wel erg verhoogt.
Links begint je menu eigenlijk pas waar je header ook begint, maar rechts eindigt je content tegen de witte border om alles heen en eindigt niet onder je header (dus 5 px vanaf die witte border ofzo), dat zal het een stuk mooier maken.
Aan de onderkant zou ik ook een stukje overlaten, zodat je daar ook een stukje donkerder groen hebt.
Dit zijn kleine puntjes natuurlijk, maar kijk maar wat je ermee doet.
Ik zou iig wel ervoor zorgen dat je alleen maar een scrollbalk krijgt als je meer tekst hebt en anders gewoon de footer onderaan en mooi zonder scrollbalk.