Hallo,
Al een tijd lang niet meer actief geweest op phphulp, maar ik zou graag jullie mening horen over een ontwerp voor een site die ik voor mezelf ga maken. De bedoeling van de site is dat ik een verzameling van Nederlandstalige weblogs heb. Hier is het:
Klik

Er zijn nog een paar dingen die er aan gedaan moeten worden denk ik:
- Verzendknopjes zijn lelijk
- Er is nog niet echt een RSS knopje
- ...

Oja, als jullie nog een website weten met hetzelfde doel (links naar nederlandse blogs) wil ik dat ook graag weten :)
ik vindt hem wel mooi, behalve dat de bovenste zwart gedoe en de onderste te groot zijn van hoogte :S.
Ik vind het er ook goed uitzien. Hoewel die blog bovenin niet Nederlandstalig is, lijk mij?
@Peter
Bedankt :) Ik denk niet dat ik dat nog ga veranderen, als heel veel mensen het niet mooi vinden dan misschien wel

@Jan
Ook bedankt voor je reactie. Haha, nee, de ene blog is van een Deens persoon en de andere van een Brit. Maar die hebben een mooi layout, en daarom heb ik van die sites een screenshot erop gezet
Nice, waarom is de tekst in de header in 2 kleuren? Zou je ipv 2 kleuren niet een gradient doen als kleur?

De zoek input mag wat opmaak en login mag ook wat opmaak, bijv met ronde inputs.

En tags mag iets meer contrast hebben vergleken met achtergrond.
Mooi , maar hij komt me zo bekend voor niet dat ik wil zeggen dat je hem niet zelf hebt gemaakt, maar gewoon de opbouw snap je ;)

Maar ik vind hem goed :)

Reageren