Beste mensen,

Niet echt een PHP vraag daarom in de koffie hoek :-). Denk dat iemand het hier vast wel weet.

Ik maak gebruik van Windows XP (Prof). Maar aangezien mijn systeem nu eindelijk soepel loopt (win. 98 ging altijd erg langzaam) wil ik niet de updates installeren. Ik ben zo als hij nu is tevreden.

Maarre hoe maak ik WIN XP dit duidelijk? Hij vraagt nu bij iedere startup of ik wil updaten. Hoe kan ik dit uitzetten?

Bedankt

Jelmer
Ik raad het niet aan om geen updates te installeren maar je kan er voor kiezen. Volgens mij moet je ergens bij de windows update kiezen om te vragen voor het downloaden en installeren.

Suc6
eigenschappen deze computer en dan ergens 'automatiche updates'
Bedankt Hiska,

Probleem opgelost.

Marien als je met goede argumenten komt waarom ik het wel zou moeten doen dan hoor ik dit graag. Wil graag wat bijleren ;-)

Jelmer
Beveiligingsupdates... Zijn zowat de enige die ik doe...
Met gevolg dat dus meer dan de helft vn m'n software lijst uit updates bestaat... Lang leve windows?
Je kan die beveiligingsupdates uit het softwarelijstje verwijderen. Hoe weet ik niet meer precies, maar je moet een waarde wijzigen in het register. google biedt altijd uitkomst :P
Mja, uninstall informatie.... Weet ik zitten :) Maar het stoort me niet :p
als je sp2 heb dan zijn ze automatisch uit de lijst.

Mijn argumenten zijn als volgt: ;)

Vaak worden er voor bepaalde virussen al heel snel patches beschikbaar worden gesteld. Zo ben je beschermd tegen virussen die gebruik maken van een beveiligings lek. Tevens worden er ook dingen verholpen die net niet goed waren. Meestal zijn dit kleine dingetjes ;)

Marien

Reageren