Ik maak samen met 2 andere mensen een website voor een spel wij maken in Game-Maker. Ik zou graag willen vragen wat jullie van de website vinden en wat er eventueel verbeterd/veranderd moet worden.
Op de website komt er nog een login, deze staat samen met het Game-Maker bestand, zodat je moet inloggen om te spelen, er komt een ranglijst (hoeveel XP, HP, favogeweer, gebruikersnaam, online/offline, rank) en nog een aantal dingen.
1. heb niet het idee dat het eigen bild
Alles is helemaal zelf gemaakt. Het is een beetje het uiterlijk uit het spel. En je zegt dat het slordig is, wat kan hier verbeterd worden dan?
2. Probeer hem valid te maken
Dat is een zeer handige link, zal er zeker gebruik van maken. Ik zag dat het probleem heeft te maken met de links, hoe kan ik dit dan aanpassen met dat '&lang=...'?
3. Small | Medium | Large
Ik weet het, is het ook maar een test, eigenlijk moet het weg. Dat is nog wel een beetje oud.
De website is ook nog niet echt klaar maar bedankt voor jullie commentaar, ik heb er zeker iets aan;)
Hallo mensen,
er is via OnlineSoldier een account aangemaakt terwijl je niet kan registreren (velden zijn alleen lezen). Het maakt verder niet uit maar als iemand dit doet maar voortaan gaarne melden. Dat kunnen we daar iets aan doen. We zijn ook nog maar beginners.