Voor het CanSat-project waar ik met een team een meedoe, hebben we een site gemaakt. Technisch valt er weinig te discussiƫren, want het is met Joomla gemaakt. Daarom wilde ik graag commentaar vragen over het design en de inhoud. En natuurlijk mag je ook je mening geven over het project ;)
Euh, er zijn nog steeds mensen die ook geen CSS gebruiken, en Microsoft houdt zich nog niet aan de standaarden -> Als Microsoft het niet doet, waarom zou een klein bedrijf (of een persoon) zich daar dan wel aan houden?
Ik denk dat het nog heel veel jaren gaat kosten voordat we zo ver zijn.
[edit]
Behalve dat het in tabellen is gemaakt, vind ik het een prima website, ziet er leuk uit en is overzichtelijk.
Joomla gooit heel erg veel tabellen in de layout. Vooral bij de menu's etc. Ik werd hier vroeger ook super moe van. Tegenwoordig gebruik ik het gelukkig niet meer! ;)
Tja, het zou mijn keuze niet geweest zijn. Maar ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik geen website met compleet begrijpbaar CMS ga maken voor dit soort acties. We wilden gewoon snel even een website uit de grond stampen ;)