Geachte PHP-ers,

Ik heb zojuist het script van Stefan Koenders uit de Library van PHP freakz (http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=17856) geplukt en het werkt op zich helemaal prima alleen zou ik het graag willen kunnen implementeren in een bestaande html website.

Ik wil dus dat er op een bestaande website zodra er op Online Shop wordt geklikt dat de shop gewoon in het normale html ontwerp wordt weergeven.

Daarnaast wil ik dat er via de admin pagina een mogelijkheid komt om foto's bij elke categorie te plaatsen.

Ook wil ik in het admin programma de mogelijkheid om per artikel foto's te kunnen uploaden. Dat gaat nu namelijk erg onhandig.

Eventueel zou ik ook de mogelijkheden willen weten wat betreft een ledenbestand.

Graag hoor ik van jullie wat de mogelijkheden zijn.

Heel erg bedankt alvast.

AW BS
Eén mogelijkheid is: Stefan Koenders PM'en.
Een andere mogelijkheid is dit script gewoon weg te gooien en iets anders te gaan zoeken. Een webshop zonder database. Hoe verzin je het....
Ja inderdaad iedereen is tegen de juiste betaling bereidt om dit te doen maar je kunt zoiets echt niet op tekstfiletjes laten leunen, hiervoor heb je echt een database nodig.

Dus ik zou zeggen ga op zoek naar een webshop met een database. Ik hoor vaak de naam [google]oscommerce[/google] maar ik heb hier zelf geen ervaring mee.
Hmmm, heeft iemand misschien alternatieven..?

Oscommerce is moeilijk te implementeren en ik heb weinig vrijheid in het design. Dat is dus niet waar ik naar op zoek ben.

Als iemand een leuk scriptje heeft liggen dat aan mijn eisen voldoet hoor ik het graag..
Zen Cart, heeft alles wat je nodig hebt. Tevens zijn er veel templates voor te krijgen, wel zo handig.

Reageren