oudbollig saai en lelijk

next!
- netjes alles in divs, maar het menu niet?
gebruik daarvoor een 'lijst':
<ul>
	<li><a href="#">Menuitem</a></li>
	<li><a href="#">Menuitem</a></li>
</ul>

- bovendien heeft je layout niets met fitness te maken.
- Ook vind ik niet wat er meer is als ik inlog.
- Je site geeft 25 validatie errors: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Ffitnessnavigatie.nl%2F
- Je hebt geen doctype gedefinierd

Mijn tip:
Gooi de huidige layout weg. Ga bedenken wie je wilt bereiken (jongeren / volwassenen) en ga op basis daarvan je basis neerzetten. Doe ook research naar hoe andere sites dit gedaan hebben (en dan het liefst dezelfde categorie als dat jouw site zich in begeeft)
@wes
Volgende keer graag opbouwende kritiek, daar heeft de TS meer aan.

@TS
Zie feedback van Terence
Waarom meteen beginnen met reclame/ Advertenties, en daaronder het nieuws? Verkeerde volgorde, je kan reclame/ banners er wel naast plaatsen, maar zet ze er nooit boven. Dat gaat je heel veel bezoekers kosten, die gewoon het nieuws bijvoorbeeld willen lezen, maar eerst door de advertenties heen moeten.
Wat bedoel je met statistieken? Aantal bedrijven: 2?????
Informatie waar niemand wat van zal begrijpen.

Wanneer kan een bezoeker inloggen? Kan iedereen zich inschrijven?
Zoja, ik zie nergens een mogelijkheid.
Zonee, laat dit blok niet zien op de website of heel subtiel ergens een linkje oid.

En ik ben het met bovenstaanden eens dat je site niet echt de uitstraling heeft van een fitness site. Neem bijv een schreefloze font, dat wordt al minder oubollig. De kleuren zijn niet super. Kijk eens hier voor leuke kleurideeen
Een flitsende foto in de header helpt ook al heel veel, ipv de schets die je hebt.

En je hebt het geheel heel erg blokkerig. Alle verschillende contentitems staan in een blok met een randje. Probeer dit eens op een andere manier, zodat het ook weer wat rustiger wordt.
Surf eens rond op populaire sites van je doelgroep, en doe inspiratie op. Dit lijkt namelijk eigenlijk nergens meer op, tegenwoordig...
Beetje border-jaren 90'..
Gebruik inderdaad zoals gezegt mooie kleurtjes en desnoods niet alles in een rechthoekje proppen ;)

Veel succes nog.
[offtopic]
@ Niek: mooie site voor kleurenschema's!
[/offtopic]
Toevoeging aan alles: Waar slaat :. op?? Dat staat totaal niet bij zo'n layout en iets professioneler had ook gekund tenzij je voor een heel jonge doelgroep: ik ben 14 en vindt het niks (dat is een mening)

Reageren