Ik presenteer mijn eerste echte website:
[size=15pt]Braineater Deluxe (bèta)[/size]

url: http://braineater.awardspace.com

Braineater is een soort spelletje waarbij je als je een account maakt een link krijgt. Deze link moet je op zoveel mogelijk fora en websites zetten. Als mensen op deze link klikken, krijg jij weer 1 punt erbij. De orginele Braineater is gemaakt door DukeSoft.nl.
Deze versie is veel uitgebreider. Je krijgt bijvoorbeeld ook een refferal link. Als mensen hierop klikken en dan een account maken, krijg je 5 punten erbij.

Hier volgt een lijst met functies voor leden:
  • [li]Refferal links[/li]
    [li]Bannercentrum (Je kan ook banners op je website plaatsen die naar jou refferal link linken).[/li]
    [li]Profiel (Je kan één keer 5 punten verdienen door je persoonlijke profiel te voltooien. Hierna kan je je profiel nog wel veranderen.[/li]
    [li]Eigen HTML pagina (Je kan een eigen HTML pagina instellen van maximaal 250 tekens).[/li]
    [li]Steunpagina (Hier staan een paar handige sites waarmee je makkelijk geld kan verdienen. Als je je op één van deze websites registreert krijg je nog eens 10 extra punten.)[/li]

Er komt ook nog een forum én een 'wachtwoord vergeten'-knop op de login pagina.
De layout is nogal saai, maar ik had geen zin om een uitgebreidere te maken (A).

Dit was het wel:
ENJOY :D
Wat is het doel van het spel? Punten scoren? Maar wat kun je d'r mee?

Ik snap het idee wel: een spel dat vanzelf meer mensen trekt omdat het doel is mensen naar de site te trekken. Big bucks for your advertisings ofc. Maar waarom zouden mensen zich bezig houden hiermee als er niets voor hun in zit?
helaas haak ik (en vele met mij) na 4 seconden laadtijd af.

Ik ben bezig met het instellen van beloningen, zoals op de site een banner laten plaatsen die naar je website linkt.

@wes:
duurt het zo lang dan?
bij mij is hij al na 2 seconden geladen :S
een spamwedstrijd? => daar zit heel nederland op te wachten.
Hij zegt dat er in lijn 19 een fout staat, maar dit is het Google Adsense advertentie script. Die kan ik moeilijk gaan veranderen...
@Thom,

Geef me eens een reden om deze Topic open te houden, want de sectie site review is een forum sectie waar een website ter aanbod wordt geplaats om beoordeeld te worden.

En ik vind hier toch een paar zaken die voor mij een bepaalde suggestie wekken.

Ten eerste:

Je zegt nu zelf, "De layout is nogal saai, maar ik had geen zin om een uitgebreidere te maken (A)."

Ten tweede:
Loop je de website te omschrijven als een product.

Ja, nee sorry.. ik heb tijdens het schrijven van dit bericht toch besloten om de Topic te sluiten, ik zie geen juiste motivatie bij je dat je de website beoordeeld wilt hebben.

Reageren