Volgens mij geen php vraag maar misschien ook wel met php op te lossen geen idee..
Mijn vraag, ik heb een tabel met meerdere rijen en nu wil ik dat als ik over een rij ga de achtergrond kleur van die rij veranderd (opzich niet zo moeilijk) alleen nu komt het, wil ik dit ook voor meerder rijen dus als ik met mijn muis over bv. rij 3 ga dat rij 5 7 en 10 ook veranderen van achtergrond kleur. Hoe moet dit en is dit uberhaupt mogelijk?
alvast bedankt!
(als deze vraag niet binnen het profiel van phphulp past omdat het misschien niks met php te maken heeft is het prima als 1 van de moderators deze verwijderd)
Nou voorlopig, gezien als ik je vraag zou beantwoorden middels CSS en Javascript verplaats ik hem richting webdesign.
Maar ik zal er zo wel even op terug komen, ben toch op dit moment bezig met mijn eigen project en geknutsel met javascript, dus dan kan ik daar wel wat voor bedenken..
Helemaal top, echt super bedankt dit is precies wat ik zoek!!
Alleen de maar jammer genoeg, ik heb geen idee hoe ik met php die rij nummer in moet krijgen. In de tabel staan cursisten en nu wil ik graag alle cursisten van hetzelfde bedrijf die op dezelfde dag een cursus gevolgd hebben higlighten. (dus groepen zeg maar) De cursisten komen weer uit een database. Hoe zal ik dit aan moeten pakken??
Je hoeft niet nog een heel script te maken hoor, ik ben al super blij met dit!! Ik moet er zelf ook wat voor doen vind ik. Dus als jij of iemand anders mij een beetje kan sturen ben ik jullie onwijs (en nog meer :D) dankbaar.