Post.php bestand maken/aanpassen aan script..
Ik ben bereid hier 20 euro als bedankje voor te geven, als het iemand lukt een passend scriptje te maken. Het zal waarschijnlijk niet al te moeilijk zijn en niet super veel tijd kosten. Ik weet gewoon niet hoe ik het moet doen.

Een kennis van me heeft een site van een spel een soort van nagemaakt.
Hij heeft dit gehost op http://habbovragen.freehostia.com/login.php
Als je hier op inloggen klikt wordt er gebruik gemaakt van post.php bestand.
Ik weet wel hoe je een standaard post.php bestand maakt.
Maar als ik dit script van hem kopieer, (gewoon naar beeld gaan in de menubalk en dan bron), kan ik niet zien hoe het post.php bestand eruit ziet.

Mijn vraag is dus of iemand weet hoe ik een "post.php" bestand maakt, dat aangepast is aan dit script.
Als iemand het voor me kan maken wil ik hier graag een vergoeding van 20 euro tegenover stellen. Het script kan je dus vinden op http://habbovragen.freehostia.com/login.php
Ga dan in de menubalk naar beeld -> bron. Daar staat het script. Ik hoop dat er iemand is die hier een oplossing voor weet/kan maken.

Als het je is gelukt om een script voor mij te maken,
stuur dan even een mailtje met het script + je paypal account naar [email protected] .

Alvast bedankt,

Tobias Klepper
Wacht even, wacht even. jij wilt, dat wij jou helpen een phising site te maken?
je hebt die pagina exact gekopieerd van http://www.habbo.nl/ !!!
voor die 20 euro kan je beter credits kopen binnen dat spel, op die manier hoef je geen mensen te rippen met een phishing site.

en waarschijnlijk is die 20 euro niet eens van je eigen paypal account habbo hackers kennende..
Whahahah, prachtig, prachtig!
gezien het feit dat dit illegaal is wordt dit topic gesloten

onderbouwing uit de algemene voorwaarden van habbo:

1.11 De content van de Dienst bevat materiaal waarop copyrights, gedeponeerde merken en andere intellectuele rechten van kracht zijn. Hieronder vallen, zonder uitzondering of beperking, tekst, software, audio visuele opnamen en grafische elementen. De volledige contents van de Dienst valt onder copyright als een gemeenschappelijk werk onder van kracht zijnde copyright wetten. De Service Provider bezit het copyright op de selectie, coördinatie, organisatie en verbetering van deze content, alsmede de content die van origine toebehoord aan de Service Provider. Derde-partij content leveranciers bezitten de copyrights over de content dat door hen is ingebracht in de Dienst of op de Website. Habbo en Habbo Hotel zijn gedeponeerde merken en diensten van Sulake Corporation Ltd. (Service Providers licentiegever) en/of haar zuster- en/of dochterondernemingen. Alle rechten zijn gereserveerd. Alle overige gedeponeerde merken en diensten die middels de Dienst worden aangeboden of gebruikt zijn het eigendom van de rechtmatige eigenaar, waaronder, in sommige gevallen, Service Provider of Sulake Corporation Ltd. of haar zuster- of dochterondernemingen. Alle rechten zijn gereserveerd. Het gebruik van onze gedeponeerde merken en diensten of namen als metatags op andere websites is verboden. Je mag onze content niet laden binnen een frame van een andere website of via in-line links zonder de specifieke toestemming van Sulake Corporation Ltd.

Reageren