Hallo Beste mensen,

Wie zou mij kunnen helpen om een php script te maken die mijn product gegevens uit mijn MySQL Data base haalt en deze precies weergeeft in 1 van de CSS tabellen (aan de rechter zijde) op mijn website (het liefst met een fototje van 50 bij 50px ?

Ik ben zelf namelijk meer thuis in HTML en CSS en ik ben heb geprobeerd PHP en MySQL te leren met studies van internet maar, ik begrijp het nog steeds niet (bloos) , ik zit eigenlijk in tijdnood want m'n website moet dringend online en ik kan hem niet online knikkeren als ik dit niet voor elkaar zie te krijgen.
Een voorbeeld pagina van mijn website en de tabellen aan de rechter zijde kunt u vinden op http://members.upc.nl/a.bonte1

Kan iemand wat tijd vinden om mij met dit laatste deel te helpen en hier een goede oplossing voor te maken , ik zou het Enorm waarderen.

Bij voorbaat hartelijk dank,
Antony Bonte.
ik wil je best helpen, maar ga maar eerst slapen xd

mail me maar ff: robin[at]celp[dot]nl
[OffTopic]
Waarom staat er in een aantal menu-items   tussen en niet gewoon een spatie?
[/OffTopic]
[offtopic2]
bekijk je site eens in firefox.

tip: als dit een bedrijfwebsite moet worden met een webshop, kan je beter een website 'kopen' bij een webdesign bedrijf. Die houden wat meer rekening met veiligheid en kunnen je zo helpen als er iets mis gaat. Dit is namelijk niet weggelegt voor een beginner. Bovendien is de website dan meestal in elke browser goed te bekijken.
[/offtopic2]
Hallo,

Ok Robin, Dankje ik heb je een e-mail gestuurd en hoop echt dat je mij wilt helpen dit op te lossen.

Dat er in een aantal menu-items " " tussen staan dat komt door FF (FireFox), IE (Internet Explorer) doet dit niet, ik ben er mee bezig om dit op te lossen, ik weet zo niet of dit ook met een "conditional comment" is op te lossen:
<!--[if IE]>css/css.css<![endif]-->

Het werkt wel voor mijn CSS file maar, volgensmij niet voor mijn JavaScript menu, de body, flashbanner en de achtergrond.

Misschien heeft iemand nog andere suggesties / opties voor deze verschillen tussen FF en IE ?

Groetjes,
Antony

Hey Antony, dat &nbsp-probleem ligt niet aan Firefox, maar aan jou.
Kijk maar eens in /menu/menu_array.js. Daar staat onderandere op regel 60 het volgende:
&nbsp;&nbspHOME&nbsp;&nbsp;
De eerste &nbsp heeft een ;, maar de 2e niet! Waardoor Firefox (precies zoals het moet) hem niet ziet als spatie, en gewoon letterlijk weergeeft.
Dit is dus hetzelfde als bij bijna alle andere items van regel 60-69 :)

Reageren