Ik heb weinig tijd en even klein stukje van de intro gekeken: SUPER man.. complimenten. Maar layout vind ik minder aan, ik zou de rest van de site ook in flash doen, dat past bij het onderwerp..
Zelfde als tommy, intro is wel strak alleen de lay out is echt een stuk minder.. Krijg een beetje het gevoel alsof die intro gewoon kant & klaar was als ik die lay out zo zie..
Inderdaad, de intro is geweldig, prachtig, past echt bij het onderwerp. Alleen het deel wat daarna echt bruikbaar wordt voor de bezoeker is véél te min. Dan hoort daar niet zo'n prachtige intro te zijn.
Ik ben het eens met Rick. Volgens mij is de intro inderdaad ergens gedownload.. Zonde, eigenlijk. Je kunt veel beter die intro laten afspelen, en in diezelfde stijl een html of php pagina daarna laten openen. Zodat er eigenlijk geen verschil is, en het toch hartstikke mooi is.
Ik ben het met de overige reacties eens, maak je site in de stijl van de info. Volgens mij heb je namelijk met de intro de spijker op z'n kop geslagen als de doelgroep vraagt om spetterend licht en geluid
@Miniejjj
de intro is idd kant en klaar gemaakt met een programma :D
maar de site is helemaal zelf ontworpen in photoshop
dat javascritpje is van de intro...