Hey scripters,

Ik ben met een spel bezig en daar ben ik nu een inventory script voor aan het maken. Het komt op het volgende neer: Ik heb een table: 'inventory' en daaruit haal ik alle resultaten waar de username gelijk is aan de username van de player.

$query = mysql_query("SELECT * FROM inventory WHERE username = '".$_SESSION['s_username']."'") or die('error');

Dat was niet al te moeilijk, vervolgens wil ik dat die alle resultaten netjes onder elkaar laat zien dus zet ik het in een while:

while($row = mysql_fetch_array($query)){
echo "ID: ".$row['id'];
}

Okay, dat was ook redelijk simpel. Maar wat ik nu wil bereiken is het volgende: Je hebt in me spel meerdere wapens die je dus ook meerdere keren in je inventory kunt hebben. Je kunt dus ook bijv. 5x hetzelfde wapen in je inventory hebben. En inplaats van dat je dan 5 keer onder elkaar dan die item laten zien, dat je dan achter het item hebt staan hoeveel keer je hem in je inventory hebt.

Ik kom er echt niet uit en ik hoop dat iemand hier een idee heeft.

Thanks, Nick
BTW, de row die hetzelfde zou zijn dan is de name. dus $row['name'] moeten gelijk zijn om hem op te tellen.
Niet Bumpen.
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Was geen bump =.=" ik zag die edit knop effe niet en ik d8 ik zeg et er effe bij.

Reageren