Beste forumgangers,

graag jullie mening en eventuele suggesties over de layout waar ik al een tijdje aan bezig ben. Het menu overigens hoef ik geen feedback over hier ga ik nog iets moois van maken alleen heb er nu even geen inspiratie voor.

Groeten,

Jurgen

voor de klikkerts
Mening: TE groen
Suggestie: Meer kleuren
Overig: mooi / strak
ben het met He!nen eens

*Redelijk groen, mag iets minder.

*Laatste nieuws, dat stukje waar de datum in staat is heel blauw en hoort niet bij de rest van de site

*De loginknop zou ik gelijk uitlijnen met het begin van de input-fields

*Mis een footer

*Tekst te vet

Dit waren mijn aandachts puntjes

Mooi opweg, ziet er fris uit, maar nog niet helemaal af, Veel succes
Ok dus ik heb nu:

- te groen (ben ik al aan het verwerken).
- wat meer kleur gebruik (dit komt op het moment dat er echt content in komt incl. wat plaatjes)
- Footer
- loginknop uitlijnen (was al mijn bedoeling maar heb ik in dit PS design even overheen gekeken).
- Het laatste nieuws de blauwe icoontjes hou ik denk ik toch zo, dit moet ook opvallen.

Ik ga het even omzetten naar XHTML/CSS en dan zal ik een link plaatswen hier.
Vind het op zich een mooi strak layout wat het kan worden, vind het ook inderdaad wel iets overdadig wat betreft de kleur groen en vind dan in de huidige vorm de datum vermelding (die blauwe kaders) er dan niet bij passen.

De door de hele layout, schuine strepen zal je denk ik ook nog wel wat kopzorgen brengen gezien je nog moet slicen, ik verwacht dat je daar vooral
problemen gaat krijgen als je de website liquid wilt houden.

Maar de vormgeving op zich vind ik netjes.. hou hier wel van.

- Logo past niet bij de rest van de layout. Ik zou een zakelijkere layout doen.
- Lettertype in de header (Luna Bar) past niet bij de layout laat staan dat het zakelijk staat.
- Scan Lines, tsja, mooi, maar niet altijd en NOOIT te veel gebruiken, hooguit als klein accentje.

Verder zou ik als je nou iets speciaals wilt gaan doen bijv iets met roze doen, ik zie weinig layouts van developers/designers die roze zijn. En het kan mooi zijn icm wit en zwart.
Is wel mooi maar idd te groen en puzzelen ?.

Leuk lettertype als headertekst dat wel.
mis ook de footer
Leuk design!

- Ik vind hoekjes onderin content niet mooi afgewerkt (te steil, moet wat soepeler)
- Tekst vind ik te 'druk'.

Welk lettertype gebruik je voor header?
roel schreef op 09.03.2008 21:11

Welk lettertype gebruik je voor header?

Deze vraag ontwikkel je zonder het lezen van het topic.
Luna Bar

Reageren