Ik heb een programma aangeschaft maar nu krijg ik van de makers het volgende bericht:

The problem is your hosting has a limitation on time of running of PHP scripts and the DB is not unpacked within this time.

You should find out if your hoster have some methods of unpacking huge databases (more than 150 MB) from gz (SQL). Maybe you got some instruments in you CP. If the hosting does not have such methods, you need to ask him to unpack our dumps in your DB. You need to unpack all the files with .sql.gz from !install/backup/.

Changing the hosting is highly recommended - if it cannot unpack the simple database, how it will work under load?

Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen? Ik heb er nog niet zo veel verstand van helaas...
Vraag je hostingprovider eens, die kan je hier ook mee helpen.

Ps. Over welke software hebben we het hier?
Die hosting provide geeft geen ondersteuning omdat ik daar alleen de server huur. Verder mag ik het zelf uitzoeken.
Ik host bij strato.nl een Dedicated Servers.

Het programma is :
AbleSpace 1.0 Community Software van http://www.abk-soft.com/

<jack>
@Jack een beetje service mogen ze best geven, zeker als jij er geen verstand van hebt.

Heb je de server volledig in beheer? zoja, dan kan je hem zelf uitpakken via de commandline

Reageren