Hallo mods,Admins

Ik merk dat het menu zich niet echt snel laat zien .. hij geeft heel de tijd aan van
Bezig met laden van Stukjedesign.nl ....

Phphulp gaat achteruit ... anti-biotica raakt op !

m.v.g Kevin
Kevichill, kap eens met het bekritiseren van deze website. Iedereen weet onderhand wel dat deze site een wrak begint te worden (hoewel het nog wel met beide benen op de grond staat en nog (redelijk) goed functioneert).
Er is een nieuwe versie onderweg en deze meldingen zijn dus nergens voor nodig!
Ik merk het ook. Alleen ik zag ook nog staan in de status balk:

read:pagead2.googlesyndication.com
Er is iets op de site dat nogal lang duurt met laden. En hij laadt pas het menu als dat onbekende stukje is geladen. Volgens mij is het de advertentie...

Oplossing: klik op de stop button in je browser en hij verschijnt meteen.
ik kijk elke keer als ik een pagina bezoek een javascript error
Het is iedere keer weer iets anders wat traag laad.
Bij mij bleef hij hangen op mtrack.nl. Heb mtrack.nl in mijn hosts-file gezet (hosts.ini op Windows, /etc/hosts op Mac) en nu is PHPhulp weer net zo snel als normaal. Ik denk dat mtrack wat serverproblemen heeft.
Jelmer schreef op 12.03.2008 19:04
Bij mij bleef hij hangen op mtrack.nl. Heb mtrack.nl in mijn hosts-file gezet (hosts.ini op Windows, /etc/hosts op Mac) en nu is PHPhulp weer net zo snel als normaal. Ik denk dat mtrack wat serverproblemen heeft.

Dit trucje ken ik nog niet.... Wat zet je dan precies in je hosts-file?
ik gebruik firefox met addblock. Ik heb bijna nooit problemen omdat ik alle addservers die hier adds hebben staan in mn blocklist heb staan
slotje,

Los eventuele vragen even met elkaar op via pm.

@ Kevin,

Raadpleeg volgende keer eerst even een moderator / administrator ... al deze topics zijn nergens voor nodig.

Reageren