Ik heb vorige week op SLAM!FM de SLAM!BOX gewonnen, waar onder andere twee kaartjes in zaten voor het concert G.L.A.M., in de Escape in Amsterdam. Het concert is morgen avond (14 maart) van 23:00 tot 05:00. De minimumleeftijd is 21 jaar.

Helaas ben ik nog geen 21, dus voor mij gaat het feest niet door. Maar aangezien het zonde is om de kaartjes weg te gooien, dacht ik dat ik er misschien iemand blij mee kan maken. Het zijn twee kaartjes, geen echte kaartjes, maar je naam op de gastenlijst. Als ik dus weet wie er wel naartoe wil, kan ik even bellen en (proberen te) regelen dat de naam veranderd word.

Dus hierbij de vraag: heb jij zin om ernaartoe te gaan? Post dan even een reply in dit topic, en mail me even. Als er meerdere geïnteresseerden zijn zal ik even kijken, mensen die ik goed ken gaan een veetje voor, maar mocht ik niet een voorkeur hebben, dan geef ik ze gewoon aan de eerste in het rijtje. Vergeet niet om je volledige naam even te noemen, anders kan ik het helaas niet laten veranderen ;-)
Met vriendelijke groeten,
Jonathan Hogervorst.