Ik wil twee normale links je maken die een vast post doen.
al ik op link1 klik wil ik een vaste voor en achternaam posten en de ze laten tonen. Bijvoorbeeld als ik klik op link 1 krijg je te zien: Jan Janssen en bij link 2: Pietje bell
Let op: ik ben echt nog een beginner!! dus het bovenstaande kan voor de expert erg dom overkomen.
Graag tips hoe ik het boverstaande wil bereiken!
Alvast bedankt
Mvg
Derrick
Slechte topictitel
Zorg ervoor dat je topic titel een goede, duidelijke naam heeft; 'hulp gevraagd', 'help' en 'hij doet het niet' zijn dus geen goede voorbeelden. Je kan je titel wijzigen door in je eerste post op het te klikken.
Goedzo , dan mag je nu de totaal zinloze haakjes weghalen.
Haakjes zijn voor functions , niet voor een simpele echo.
Daarbij check je je input niet, doe dat ook nog even erbij.
?
Onbekende gebruiker
19-03-2008 11:31
Mijn code was eigenlijk ook niet bedoeld als volledig direct te gebruiken script, maar meer als voorbeeld. Vandaar dus geen input controle... maar goed, dat plak ik er ook nog wel even bij.
Wat die haakjes betreft, die hoeven inderdaad eigenlijk niet, maar ik gebruik ze wel altijd omdat ik dat gewoon wat overzichtelijker vind. Vandaar dus.
Mathijs, iemand copypaste dat in zn script, denkt dat het zo hoort en vanaf dan programmeerd die persoon DOOR JOU zo brak.
?
Onbekende gebruiker
19-03-2008 11:38
Okee, okee... ik zal het voortaan netjes doen.
@Jurgen:
Toen ik nog een beginner was deed ik dat ook^^ Maar je hebt gelijk, het is vrij nutteloos tenzij je iets met die variabele gaat doen (substr of whatever dan ook).