ok, heb de gruwelijkste film ooit gezien :s
die film van jezus (passion of the christ)
ben geen gelovige (ver van zelfs) maar ik kan goed geloven dat mensen (christenen) hier tegen in protest kwamen, een gelovige zo afbeelden als een half opengerete persoon net of hie is aangevallen door freddy krueger of steven king's IT! onwaarschijnlijk dat ze dit toelaten!
zelfs in de bijbel laten ze jezus niet zo afzien!
jezus is net een of ander monster uit een low-budget-griezelfilm!

een en al goor! geef mij maar sneeuwitje en de zeven dwergen! daar geloof ik nou wel eens in!

grtz
Er staat altijd wel een aanbevolen leeftijd op een film wanneer je hem koopt in de winkel of naar de bioscoop gaat. Als je het niet aan kan, kijk het dan niet :)

En om je even uit de waan te halen, film zijn nooit exact zoals het in de werkelijkheid is gebeurt. Er moet immers een publiek anderhalf tot twee uur goed geamuseerd worden! Dit als reden zien voor geloof is naar mijn idee gewoon te simpel gedacht. Daarnaast, als films wel zo veel mogelijk met de werkelijkheid gelijk zou (willen) lopen, dan wordt het vanzelf een documentaire ;)

Overigens kan ik me niet voorstellen dat het erger kan zijn geweest dan de spelen in Rome, de inquisitie, heksenjachten, en al die andere prehistorische dingen die men vroeger graag deed. Die zijn alleen niet op die manier in beeld gebracht.
Ik hou sowieso niet van dat soort films, ik kijk er dus gewoon niet naar.

Ik heb mij er gister meer aan gestoord toen ik gister Taxi(Frans-talig) aan het kijken was en halverwege er geen ondertiteling meer was

Reageren